Wszystkim uczniom klas pierwszych oraz nowym uczniom w klasach drugich i trzecich założono konta w domenie zso3.edu.pl.
Adres email wygląda tak jak adresy firmowe nauczycieli:
Oczywiście zamiast imie wpisujemy swoje imię a w miejscu nazwisko wpisujemy swoje pełne nazwisko – wszystko bez polskich znaków – np.
Logowanie wygląda tak jak logowanie na konto gmail - na platformie Google. Wpisujemy nowy adres email i hasło, którym w przypadku uczniów jest ich PESEL. Po pierwszym logowaniu trzeba będzie samodzielnie zmienić hasło.
Po zalogowaniu, uczniowie mają dostęp do „firmowej” poczty, dostęp do miejsca na dysku w chmurze, typowych aplikacji w google a także google classroom, Meet itd.
Konto będzie dostępne do zakończenia nauki w II LO.
Nowe adresy email dla uczniów klas pierwszych są też wpisane do dziennika elektronicznego i będzie można zalogować się. Proces pierwszego logowania do dziennika opisany jest pod tym linkiem.
Uwaga - pierwszym etapem jest aktywacja konta e-mail a dopiero potem można już korzystać z poczty email i logować się do dziennika.